.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی عنوان‌دار کشتی جهان از دنیای قهرمانی
حسین نوری بعد از سال‌ها حضور در عرصه ملی، در جریان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
خداحافظی عنوان‌دار کشتی جهان از دنیای قهرمانی

شمال نیوز : مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور از روز چهارشنبه 30 آذر در سالن هفت‌تیر تهران آغاز شد. این رقابت‌ها اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی در سال 2023 خواهد بود که نفرات برتر آن همراه با نفرات معاف شده از این رقابت‌ها قرار است در دو ماه آینده به مسابقات برون‌مرزی اعزام شده و از بین آنها تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود.

 

حسین نوری که در سال 2017 مدال برنز مسابقات جهانی پاریس را به دست آورد و در این سال‌ها در رقابت با رامین طاهری و ناصر علیزاده بر سر دوبنده تیم ملی در وزن 87 کیلوگرم بود، بعد از آنکه در دور اول مسابقات کشوری، مقابل حریفش چمن‌گلی شکست خورد، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

 

این کشتی‌گیر روی دوش امیر قاسمی منجزی مدعی سنگین‌وزن تیم ملی فرنگی که او هم در این سال‌ها همواره برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت با حریفانش بوده، قرار گرفت و دور افتخار زد.

 

نوری که مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018 را در کارنامه دارد، در جام تختی 1400 که اسفند ماه در اهواز برگزار شد، مقابل ناصر علیزاده تن به شکست داد تا این کشتی‌گیر جوان در مسابقات جهانی بلگراد نماینده ایران باشد.

 

پیش از آن نیز، نوری نماینده 87 کیلوگرم ایران در دومین مسابقه گزینشی المپیک 2020 توکیو  بود و در حالی که از حریف پیش بود، در 40 ثانیه پایانی مغلوب شد تا دستش از رسیدن به سهمیه المپیک کوتاه بماند. شکست او مقابل حریف چینی به شدت مورد انتقاد محمد بنا سرمربی وقت تیم ملی قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.592 seconds.